2013. március 4., hétfő

"והאלוקים יבקש את (ה)נרדף" {קוהלת, ג, ט"ו}MAGYAR ZSIDÓ VALÓSÁG

   L E V É L  - KOMMENTÁR  NÉLKÜL(3)

     KAPTUK – ÉS KÖZZÉTESSZÜK – AZ ALÁBBI LEVELET, ENYHE SZERKESZTÉSSEL – DE KOMMENTÁR NÉLKÜL. AZ ELŐJELEK SZERINT AZ ÜGYBEN TOVÁBBI – DRÁMAI – FEJLEMÉNYEK VÁRHATÓK

 

 

Igen tisztelt Naftali Krausz Úr!

 

Miután Ön a honlapján közzétette Schőner Alfrédhoz írt levelemet, amelyet ugyan nem én juttattam el Önhöz és erre másnak felhatalmazást sem adtam (én általában nevemmel ellátva a jog rögös, fárasztó, de tisztességes útját igyekszem járni), ám egyáltalán nem bánom, hogy megjelent az a levél, akkor most – mivel Schőner úr intézkedés helyett sokaknak körbeküldött levelében egyszerűen csak hazugnak nevezett,  – elküldöm Önnek arra adott válaszomat, iratmellékleteivel együtt én is. Ebből majd kiderül, ki is hazudik, és ki hogyan viselkedett ügyemben az elmúlt másfél évben, és lassan fény derül arra is, kinek a késztetésére. Továbbá az is körvonalazódik belőle, hogy Magyarország Alaptörvényével milyen összhangban is áll az ORZSE működése. (Öntől olvasva: Tiszteld annak az országnak a törvényét (is), ahol élsz…)

 

 "Van egy mondás, amely Pesten és vidéken is érvényes:

 

„Attól hogy elveszed az én örömömet, attól az még nem lesz a Tiéd!"

 

Tisztelettel:

 

Dr. Egri Oszkár

volt egyetemi oktató,

volt hitközségi körzeti elnök,

a Mazsihisz volt jogtanácsosa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése