2012. július 22., vasárnap

MAGYAR ZSIDÓ VALÓSÁG

 

MEGVAN A KOHNGRESSZUS

 

  Elsőrendü kötelességünk – mielőtt arra vetemednénk, hogy megjavitsuk a világot – hogy korrigáljuk saját hibáinkat . Tehát: tévedtünk és megtévesztettünk, amikor azt irtuk, hogy a Kohnfresszus eltünt nyomtalanul, felszivódott. Kiderült hogy megvan, él és rugdalózik az Andi honlap balszélén, lent, a padlón.

 

Ott, aki keresi – megtalálja. A szóvirágok után az utolsó bejegyzés aszongya, hogy 2008 november 16-ra összehivták.

 

Béke poraira.

 

MEGVAN AZ "ÜVEGZSEB" IS (UO.)

 

   Ki hinné hogy ugyanott megtalálható az üvig üvegzsebe is. Bár ez is egy kissé elmaradott, egy-két brosurával, ahogy  pufajkás időkben mondták (pl. nincs benne a legutóbbi milliós veszteség a kaszinóban, amiről csak a sof(test)őr tud és az hallgat mint a háromszor eladott sir a Kozma utcában ) de azért érdekes.

 

Tessék, a megfejtők között az Uj Élet évi remittendája és egy kackiás bajuszkötő lesz kisorsolva:

 

 

összesített, költségvetés

 

2011.

 

 

ezer Ft

 

Megnevezések

éves terv

 

Bevételek

 

 

Állami támogatások

856,040

 

Egyéb támogatás

128,150

 

Adomány, hagyaték

74,125

 

Működési bevételek

427,550

 

Pályázatok

41,300

 

Pénzügyi műveletek

12,350

 

Járadék - működési

1,649,150

 

Járadék - felújítási

64,800

 

Tartalék bevonás

193,295

 

Bevétel összesen:

3,446,760

 

Kiadások

 

 

Anyagköltség

268,464

 

Igénybevett szolg.

490,271

 

Hatósági szolg., pü. műv. ráford.

17,916

 

Személyi jellegű ktg

1,046,041

 

Beszerz., beruház.

33,174

 

Támogatás

1,390,044

 

Tartalékképzés

200,850

 

Kiadás összesen:

3,446,760

 

 

 

 

EGYENLEG:

0

 

 

 

 

  Teccik ezt érteni? Ha nem – ott a Svihák az majd megmagyarázza. Most el van foglalva, mert áv hó kilencedikén megszaggatja a ruháját. Mint minden évben. Ha nem teccik elhinni, ott áll a szemöldökfában, svárc of Weisz(néni).

Na ja, az Atyák tudták mit beszélnek. Az ám-Háárecből nem lehet haszid, még ha "rabbi" akkor sem.

 

KINEK ADATOTT A PRÓFÉCIA?

 

  Bölcseink tudták, kinek adatott a prófécia a Szentély pusztulása után(BT, Bava Batra 12), de az emlitett hülyék megsértődnek, ha néven nevezik őket. Igy, ha valaki biztos abban, hogy "nem lehet felmentő itélet a Csatáry ügyben", az vagy nem ismeri a magyar birákat (pedig ismerhetné közelről) vagy ostoba, buta (a Sote forditása a  Grosz szótárban), ami sokkal több a kedves kis hülyénél.

 Egyébként a bibliai héberben legalább öt kifejezés van erre, lehet válogatni, és nem kell tolakodni. Van elég mindnek.

 

AJÁNLATUNK A JOBBSAROKBA

 

      Mivel úgy látjuk, hogy a sipucca harmadik emelete beleegyezett a senki által nem ismert és értett Irásversek – mint titkos fegyver – alkalmazásába, a kőnyomatos c imlapjának felső jobb sarkában (különben dehogy merné a főszer. ezt csinálni már harmadszor) – nem marad más hátra, mint hogy mi is leadjuk az obulusunkat.

Tehát legközelebb:

 

גם אויל מחריש – חכם ייחשב

(משלי י"ז כ"ח)

 

 

 

(Hogy legalább a főszer – aki főrab. is, bár nem rabositott – tudja miről van szó, neki de csak neki, eláruljuk: Ez egy vers a salamoni Példabeszédekben (17, 28) ami cizellált forditásban úgy hangzana hogy "még az ostobát is bölcsnek gondolják, ha hallgat". Egyszerübb, pufajkás , kültelki, zöldséges forditásban ez nem más, mint  pofa be, jobb ha kussolsz.

 

   Vagy esetleg

 

אח נפשע מקרית עוז

 De ezt már tessék egyedül kifundálni, vagy a rabbitestülethez fordulni. Esetleg Sviákiához, ahol van egy Intim Pista, aki sikszekra és héberre szakosodott.

 

-         - - - - - - - -

-          

NE LEGYÜNK MEGLEPVE HA HALLJUK - - -

 

  • hogy  már két hete – de lehet hogy három! – a svihák senkit nem jelentett fel..Lehet hogy most a szakitással van elfoglalva? A ruhája szakitásával---
  • hogy  az üvig nem engedi a sipuccában a légkondit bekapcsolni. Spórol. Mindenki izzad és panaszkodik, de a kaszinóban kellemesen hüvös van és lehet milliókat vesziteni.
  • Hogy Karsai nyilvános vitára hivja ki Z. urat, aki szerinte veszélyezteti a magyar zsidóság – Weisz néni és Schwartz bácsi – fizikai létét.
  • Hogy az ex-siksze örökölte az eredetit a Scheiber igazgatói állásában, melynek névadója forogna a sirjában, de nem teheti, mert "föllebbvalója", Arany János, nem engedi.
  • Hogy az oxia egyelőre autonóm. A sámesz – gój feleségére való tekintettel – vigyáz, hogy nők ne lebzseljenek az előtérben.
  • Hogy itt egy tamás sem kovácsolhat tőkét magának alaptalan sértegetésekből. Mindent kivizsgálunk, de személyes sértődések nincsenek tekintetbe véve.

                                       (folyt.köv-)

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése