2009. január 21., szerda

FOLYIK TOVÁBB A FEGYVERCSEMPÉSZÉS AZ ALAGUTAKON

 

 
IZRAELI LÉGI CSAPÁS VÁRHATÓ
 
 
FEGYVERSZÜNETI NAPLÓ (3)

 

OBAMA MINDENKINEK MINDENT MEGIGÉRT - TEGNAP

MOST MÁR CSAK TETTEKRE VAN SZÜKSÉG

BARACK HUSSYEIN OBAMA TEGNAP BESZÉLT TELEFONON A KŐRZET VEZETŐIVEL ÉS MINDENKINEK MINDENT MEGIGÉRT. Olmert, Abdulla, Abu Mazzen, Mubarak és a libanoni elnök – mindenki kapott egy jó szót; igéretet, hogy első lesz az elnök asztalán – de a new-yorki vezetőknek azt mondta hogy az első a gazdaság, meg kell menteni Amerikát, a dollárt, stb. Az uj elnök ma AZT IS közölte hogy csökkentik a Fehér Ház dolgozóinak fizetését év száz ezer dollárral. "mindenki behúzza a nadrágsziját. Mi is" – mondotta Barack.

 

 

FEGYVERSZÜNETI NAPLÓ (3)
    Egy müködöképes alagut Rafiach palesztin részén. A város másik része - egyiptomi

 

 

 * SZERDÁN ALIG HOGY IZRAELI CSAPATOK ELHAGYTÁK AZ ÖVEZETET – MEGKEZDŐDŐTT, ILLETVE FOLYTATÓDOTT A FEGYVERCSEMPÉSZÉS A FILADELFI ÁTJÁRÓ ÉPEN MARADT ALAGUTAIN KERESZTŰL ÉS  FOLYIK AZ ALAGUTAK RENDBEHOZÁSA. Izraeli fotók pontos képet adnak és a bombázások folytatása várható

 Obama promises 'new era of openness'

Egyedül a világgal szemben? Obama új érát igér
   
 A csapos (vagyis az izraeli felsőbiróság) közbeszólt és  megengedte a két arab pártnak, hogy résztvegyenek a választásokon, miután a választási bizottság diszkvalifikálta őket. Achmed Tibi (nem magyar) azt mondta hogy legyőzték a fasizmust. Hogy az egész manőver mire volt jó, azt még nem lehet tudni.

 

   

 

                                                         **  **  **

 

 

 

                      KETTEN BESZÉLGETNEK(2) 

 

     Aboutbul kockázik valakivel, amikor Kis-Klein bejön, egy héber ujságot tartva a hóna alatt. Leül, mire a kockás sértődötten el.

 

       A.: na végre hogy itt vagy kicsikém. Már tudod kire fogsz szavalni?

 

       K"k : Még nem. 32 lista van, még nem értem a végére.  Még van majdnem három hetem.  A problémám az hogy nincsenek magyar jelöltek a listán. Marokkói van sok...

 

      A,: Én nem vagyok marokkói (sértődötten), már mondtam neked hogy én francia vagyok...

        

 K"k: Persze, persze, én meg nem vagyok magyar hanem cseh/szlovák/ukrán/orosz, amit akarsz.

 

       A.: Tudom. Ismerem a viccet arról aki életében nem mozdult ki Munkácsról  és egyszerre volt hat ország polgára...

 

   K"k: én nem vagyok munkácsi...

 

A.     Jó,jó de kire fogsz szavazni?

 

(pincér (jön) – Na itt a két nudnik! Mit iszunk?

 

K"k: én  teát és ez a maro – francia biztos kávét.

 

(pincér, legyint és el)

 

K"k: hogy kire szavazok? Nem vagyok vallásos, nem vagyok Likud, mindig mapaj voltam. De az most nincs, tehát - - -

 

A: marad a fél tea, fél kávé , amit Eskol ivott, vagyis ma Kádimá. Vagyis Cippóra, a (jó)madár.

 

  K"k: ne felejtsd el hogy volt Golda is, a Vaslady , és Cipi ma nyomdokain halad...

 

A.     Nem kérdezed hogy én kire szavazok?

 

          K"k: nem kérdés. Láttad Efrájm Kishon Szállách Sábátiját? Arra  

          szavazott aki többet fizet. . .

 

A.     Ez egy aljas rágalom. Egy uj ólét igy megrágalmazni!...

 

          K"k : Én ujabb olé vagyok. 56 után jöttem, te meg 48-ban. Mit csináltál azóta?

 

A.     Kérdezd meg a pincért, hány kávét ittam itt azóta!

 

                         (Függöny, kimosva)

 

1 megjegyzés: