MIKOR VAN CHANUKA PESTEN?
NEMSOKÁRA – KB. EGY HÉT MULVA – ITT A CHANUKA. ÉS BÁR BUDAPESTEN AZ IDÉN LEGALÁBB HÁROM "ZSINAGÓGIAI" NAPTÁR JELENT MEG – ÚGY LÁTSZIK A NÉP NEM TUDJA MIKOR VAN, ILLETVE MIKOR LESZ A FÉNY ÜNNEPE, AMELY SEMMIKÉPPEN NEM TÉVESZTENDŐ ÖSZE A KÖZELI CHAGEVAL.
Honnan vesszük ezt a képtelenséget? Elsősorban persze kedvenc leib-zsurnálunkból, az Új(?) Életből, de itt vannak a személyes meghivók is, amiket kapunk és amiket abban a reményben küldenek küldőik, hogy egy óvatlan uborkaszezon idején leközöljük őket.
Mindjárt itt van kéznél a "Csáki" meghivója, amelyben a (fő)rabbi és a (fő)elnök meghivnak bennünket az ötödik láng meggyujtására egy vasárnapi napon, nevezetesen december 5.én.
Nagyszerü, ott leszünk, de ez az ötödik láng. Mikor van az első, és a második, stb – azokat nem gyujtják meg? Chanuka az ötödik napon kezdődik?
Valamivel jobb a helyzet a Hunyadi téren: ott a chanuka egy nappal előbb kezdődik, mivelhogy a negyedik (4!) lángot már szombat este meggyujtják (világlapom megirja, a gyengébbek, illetve a bigott vallásosok kedvéért, hogy ez 3/4 órával a sábesz kimenetele után lesz. Köszi.) De mikor és hol gyujtják az elsőt és mikor eszik az első fánkot Zúglóban, ahol a főszer. a főrab. (de ő nem főz sóletot)?!
Oda se rántsunk, lapjában megirja, keretben, kimelten kékitve, hogy szintén az ötödiknél kezdjük, naná, hogy vasárnap, amikor mindenki ráér, du. 3 órakor.
Erős a gyanunk, hogy csak azoknál az "idegenlelkü" lubavitsiaknál (meg a néhány ortodox túristánál), kezdődik a chanuka időben, vagyis december elsején, szerda este, amikor templomaikban és az utcán(!!) meggyujtják nap mint nap, nyolc napon át a szemet szúró lángokat és nem szégyelik magukat kiállni a Nyugati elé is és ott táncolni, ahelyett hogy tüntetnének Károlyi kipája ellen.
Hát nem botrányos!?
***
"CSOKNYAK" GYÁSZOLJA A JUDAPEST MEGSZÜNÉSÉT
Egy csokornyi szivderitő, búűző csoknyakiáda a közelmult archivumából:
Amikor a "judapest" álnevü, önantiszemita de zsidónak álcázott HONLAP az utolsókat rúgta és és szellemi papája-mamája éppen sajnáltatta magát a Dob utca és Klauzál tér környékén – csoknyak (akkor még elvtárs) nem átallotta követ dobni az elesett után és a következő gunyorosnak szánt levelet iratni slapajaival a siputcában:
Sajnálom, hogy így esett !
Erről a honlapról,mindig megtudtam mit gondolok,mit gondoltam és azt hogyan szövöm az összeesküvést a zsidó jövő ellen!
Honnan fogom most megtudni a mondatszerkesztési hibáimat ?
Hol lesznek azok az emberek,akik olyan figyelmesen olvassák el, hallgatják meg a szövegeimet,hogy még a hangsúly- a vesszőhibát is észreveszik és kritizálják ?
Remélem mindenki aki ideírt, – vagy csak olvasott- megőrzi érdeklődését a magyar zsidóság ügye iránt ! Aki a jövőben úgy érzi van egy cikknyi mondanivalója az küldje el a Deák Andreának a mazsihisz.hu webszerkesztőjének.
Shadai !
Elismerés és kalaplevétel – az alatta lévő kapeli marad -!
Köszönöm, köszönjük !
dr.Feldmájer Péter
elnök
MAZSIHISZ
A rövid eszmefuttatásban kétszer iratja le Csoknyak elnöki titulusát, cimét, mivel már tavaly tudta, hogy a pünkösdi királyság már nem tart sokáig – és a sikszéhez irányitja a Judapest boldogtalan iróit. Odavalók – bár ezidáig közülök senki nem irt oda...
***
...ולמלשינים אל תהי תקווה
NINCS UNDORITÓBB, GUSZTUSTALANABB ÁLLATFAJTA, MINT A ZSIDÓ MÓSZER, A BESÚGÓ, A מלשין . AKI AKKOR ÉRZI JÓL MAGÁT, AMIKOR FELEBARÁTJÁT MÓSZERÓLJA, A ZSIDÓ SZENNYEST KITEREGETI AZ UTCÁRA ÉS VÁJKÁL A SEBEKBEN.
ISMEREJÜK EZT A FAJTÁT, A MAGYAR ÁLLATVILÁG JELLEGZETES (ÁLLITÓLAGOSAN ZSIDÓ) PÉLDÁNYÁT, AKI INTELLEKTULOKNAK JÁTSZA MEG MAGÁT, MIKÖZBEN ISMERETEI HÉZAGOSAK, ZSIDÓ FOGALMAI A SEMMIVEL EGYENLŐK, MIVEL AZOKAT MARXISTA BROSURÁKBÓL MAZSOLÁSZTA KI, ANNO.
Akkor boldog a mószer, amikor zsidó testvérén üthet egyet (nem lehet mondani hittestvérén, mivel hitetlen, ateista a lelkem, még ha néha betéved egy hasonszőrü "rabbi" templomába is); besúghatja, miközben forgatja szemeit az ég felé. Ő maga az élő lelkiismeret, a demokrata, a purifikátor, a tisztakezü jellem. Mint ilyen nem segitene zsidó embertársának, ha az bajban van, hanem inkább besúgja, követ dob utána.
A zsidóság Jávnéban, a második Szentély pusztulása után, külön imát szentelt a besúgóknak, a mószeroknak, akiknek "ne legyen reménységük". ולמלשינים אל תהי תקוהés a besúgóknak ne legyen reménységük.
Nem is lesz. A három imposztort és a tucatot akik utánozzák őket, a zsidóság kiokádja magából és tart velük semmi közösséget.
SKAJACH! KÉT BRISZ EGY HÓNAPBAN
MÁRMINT A NEOLÓGIÁBAN. AZ ORTODOXIA KORÁBAN már NEM SZÜLETNEK GYEREKEK, A LUBAVITSIAK PEDIG "IDEGENEK", AKIK NEM ISMERIK A MAGYAR HAGYOMÁNYOKAT (EGYKE).
Most a vidéki rabbi után, akinek fia született (Mázál Tov), olyannyira hogy még az Ujj-é is lehozta a hirt, méghozzá vezető helyen (Skajach)- bár az ujszülött héber neve ezidáig titok – fia született az orzse egyik oktatójának is , név szerint Tóth Sándornak– és az izraeli mohél, hamár ott volt, megzsidózta azt is,
Miközben "Behozták a nyugodtan alvó újszülöttet, elhangzottak a szokásos imák, majd az Izraelből érkezett mohel, Jehosua Adler rabbi látta el fontos feladatát.
Ezalatt a sápadt és joggal ideges apa fel-alá járkált, míg a felhangzó sírás jelezte, hogy megtörtént amiért jöttünk: nyolcadnapra, ahogy az ősi törvény előírja a kisfiú zsidóvá lett." (Róbert Péter tudósitása, amely a mazsihisz honlapján jelenik meg. Forrásként az Orzse van megjelölve, de az Orzse honlapon hiába keressük, ott ennek nincs helye, mert a hely öt(!!) "tudományos Kohn-ferenciával van elfoglalva ...
Nem baj, mindenestre Mázál Tov a szülöknek és mindenkinek. Itt már van héber név: Rafael Simon, ben Reuvén . És a papa, reb Reuvén, ne legyen ideges, minden rendben lesz.
Tizke lögádló löTórá, Chupá Umáászim tovim. Ámén!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése