2009. február 1., vasárnap

VENDÉGOLDAL - POPPER PÉTER A MAGYAR ZSIDÓKRÓL

 
A ZSIDÓK MAGYARORSZÁGON

 

 

POPPER PÉTER MAGYAR-ZSIDÓ FILOZÓFUS, IRÓ ÉS PSZICHOLÓGUS ALÁBBI CIKKÉT, INFORMÁCIÓNK SZERINT, EGYETLEN MAGYARORSZÁGI LAP SEM MERTE LEKÖZÖLNI,

 

  Mi hozzuk, kisebb röviditésekkel, a VENDÉGOLDAL rovatban

 

 

 EGY SZÁZALÉK.

 

Ennyi  zsidó él Magyarországon. A kb. 10. 000. 000-ból (tízmillióból) kb. 100. 000 (százezer.) Ettől az 1  %-tól rettegne 99 %? Ki ez a százezer zseniálisnak kikiáltott ördögfattya, aki romlásba bír dönteni egy ezeréves országot?  Mert akkor ezt a kisebbséget magasabbrendű lényeknek kellene  tartaniuk. Ki állítja a zsidókról ezt a szamárságot? Pedig a zsidózó  tüntetők tudtukon és akaratukon kívül mindezzel a zsidóságot   magasztalják, emelik maguk fölé.

 

És  ki az a néhány ezer ütődött álhazafi, aki tehetségtelenséggel rágalmazza a tízmilliós lélekszámú  magyart, mert nem tudják a társadalom struktúrájába békésen beilleszteni  a zsidókat, és hol a száműzetésükért, hol az elpusztításukért tüntetnek? Mert ha nem találnak más, emberileg elfogadható, humánus megoldást az úgynevezett „zsidókérdésre", akkor baj lenne a szellemi erejükkel, erkölcsükkel, nemzeti tartásukkal. Ki  meri állítani a magyarságról ezt az aljasságot? Pedig az  antiszemita tüntetés ezért lényegében a magyarság lekicsinylése,  gyalázása.

 

 

Érdemes  megfigyelni a zsidóság elleni vádakat. Hűségesen követik a zsidó vallásos rituálét.

 

Ha a zsidó  vallás  naponta sokszori mosakodást, kézmosást, és rendszeres  rituális fürdőt ír elő, akkor a zsidó mocskos és büdös.

 

Ha  a zsidók legszentebb könyve a Tóra, a korszakban szinte példátlan szociális törvényeket hoz, akkor  a  zsidó kapzsi és pénzéhes.  Ha  szigorú szabályok korlátozzák a szexuális  életet, akkor parázna. 

 

Ha  a Tízparancsolattal - amit Thomas Mann „az  emberi viselkedés alfájának és omegájának" nevez, erkölcsi  törvényt ad az emberiségnek _– akkor züllött és csaló stb.

 

Ha  vallása irtózik a vértől, pl. a kóser vágás, azt jelenti, hogy nem maradhat egy csepp vér sem az állatban,  mert  a vért semmilyen formában nem szabad megenni, sőt még a  menstruáló nő is érinthetetlen, akkor megszületik a vérvád. (Sajnos a  XXI. században döbbenetes módon, Magyarországon újra feltámadt.  (Magyar Jelen, 2007.) Ennél nagyobb morális és intellektuális  szégyen aligha érhet országot az európai kultúrkörben.

 

A napjainkban  itthon újra megerősödő zsidógyűlölet egyik oka talán Le Bon  ismeretes törvényében keresendő, amely szerint egy embercsoport intellektuális produkciója mindig a csoport leggyengébb intellektusú tagjának teljesítménye felé deviál. Werfel szerint  a fasiszták rájöttek, hogy a politikában is felülről lefelé folyik  a víz, az alacsonyabb rendűség vonzó hatású, az olcsó rossz  ösztönök elnyelik a jó ösztönöket… A tömegeket felsőbbrendűségi  tudattal kell táplálni, arra éhesek…

 

Érdekes  epizód volt izraeli életemben, amikor  egy turista útra érkezett zsidó orvosnő a „gyökereit"  akarta kutatni. Kezdéshez azt ajánlottam, hogy nézze meg Tel-Avivban  a Diaszpóra Múzeumot. Utána mély depresszióban így  nyilatkozott  :  Gyönyörűen  megrendezett múzeum. De én csak azt  értettem meg belőle, hogy ahová mi zsidók betesszük a  lábunkat, száz év múlva gyűlölnek bennünket. Mitől vagyunk ilyen  ellenszenvesek?

 

Ez a nagy kérdés! Sokan mondják: tolakodók, örökösen bírálók-ítélkezők, tapintatlanok, feltűnést keresők  és  hasonlók. Meg ami közszájon jár: egymást segítik, mindig  összetartanak, megvetnek mindenkit, aki nem zsidó, egészen a  Cion  bölcseinek összeesküvéséig a világuralomért. Súlyos dolgok,  sok rágalommal, hamisítással keverve.

 

Hallottam  olyan vélekedést is Magyarországon, hogy „ez az intelligens és művelt zsidóság miért nem érti meg  700 év óta, - akkor adta ki Szent László király zsidó-korlátozó  intézkedéseit - hogy mi nem kérünk az ő tehetségükből. Mert  ez  Magyarország. Mint ahogy Izrael sem kér a palesztinok  tehetségéből." S az ember mégis érzi, hogy nem erről van szó, az okok mélyebben rejlenek.

 

 Első probléma.  A kiválasztott nép. Ez talán a  legjobban fájó és dühítő tüske a többi nép szemében. Miféle gőg, a  magasabbrendűség igénye árad abból, amikor Isten kiválasztott népének  tartják magukat. A valóságban Isten kiválasztottjának lenni nem  dicsőséget, hanem szenvedést jelent. Példaként hadd hivatkozzam a „harminchatok" legendájára, amely szerint mindig 36 igaz  ember kedvéért áll még a világ. Talán ők sem tudják  kiválasztottságukat, csak rettenetes sorsukról lehet néha felismerni  őket.  Vagy a híres régi zsidó mondás: „ A nehéz élet az Isten bókja". („Te olyan  erős lelkű vagy, hogy ezt is elbírod" – értelmében.)

 

Második probléma. Mire választattak ki a zsidók? Az  egyistenhit megőrzésére és elterjesztésére a világ népei között. A zsidóság  az első missziót hűségesen teljesítette. De a másodikba  belebukott, amikor népvallásként definiálta magát: zsidónak születni  kell! Ezzel lemondott mindenfajta térítésről. Lehetséges,  hogy küldetésének ez a részleges kudarca az egyik gyökere a zsidó karakterbe ivódott és megérdemeltnek érzett bűntudatnak Istennel szemben. Sőt, legtöbbször váltig tagadott, gőggel kompenzált, de mégis  csak szociológiailag kitapogatható kisebbrendűségi érzése más  népekhez viszonyítva önmagát  - - -.

 

.

 

  További probléma. A másság. A zsidóság elkülönülése vallásilag  és életvezetés szempontjából. Azt gondolom, hogy ha a zsidóság  nem különíti el magát és továbbra is várja a Messiást, fejét  befedi, kósert eszik, szombatot ünnepel vasárnap helyett stb. hiába tartotta volna be a Tízparancsolatot, már régen eltűnt volna  a  történelem mély kútjában. Ez a másság konzerválta  történelmileg. Természetesen mindez főleg az ortodoxiára vonatkozik. A neológok  – nem beszélve a reform-zsidókról – már annyira  asszimilálódtak amennyire csak lehetséges volt. Öltözködésükben,  szokásaikban, ízlésükben, kosztjukban, életmódjukban, , nyelvükben, kultúrájukban, a magyar tudományos életbe, művészetbe és  irodalomba való szerves betagolódásukban senki sem  vitathatja  magyar

 identitásukat. l848-as szabadságharcban és az I.  Világháborúban való részvételükkel, magyar földben nyugvó halottaik által  is idekötve, naivan azt hitték, hogy ahogy vannak katolikus,  vagy protestáns magyarok, úgy vannak zsidó magyarok is. Az ő  esetükben nem az asszimilációval, hanem az integrációval, a befogadással  van baj. Ez a máig élő fasiszta fajelmélet megőrződésének és  újra virágzásának a következménye.

 

 A megoldás. Mi a megoldás? A  zsidókérdésnek nincsen megoldása, mint ahogy más országban is tartósan  jelen vannak a kisebbségekkel való konfliktusok. A pszichológusok és  a politikusok gondolkoznak úgy, hogy a társadalmi és az egyéni  élet problémái megoldhatók. Holott csak kevés oldható meg közülük,  a többségüket jól- vagy rosszul el kell viselni, netán elhazudni.  Ezt a terhet – nevezetesen, hogy minden problémát meg lehet oldani –  le kellene venni, mind a pártok, mind az egyének válláról, akik  azt gondolják, hogy vagy az ellenfél rosszindulata,
vagy a  tehetségtelensége miatt képtelen eljutni a megoldásokhoz.

 

 (Köszönet az anyagért Prof. D.I.nek)

 

 

--

 

3 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon jóra sikerült! Kár, hogy a Rotshildokról,a hozzájuk köthető bilderberg csoportról, adam weishauptról és a talmudról egy szó sem esik benne...de jó próbálkozás... a végén már én is majdnem elhittem

    VálaszTörlés
  2. És, ha ön nem hiszi el, akkor mi van?

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem, lelke mélyén minden nép választottnak tekinti magát. Jól teszi!

    Egy kurtanemes

    VálaszTörlés